Honda, Türkiye motosiklet sektöründeki liderliğini 6'ncı yılında da sürdürdü

Ekonomi - Honda, Türkiye motosiklet pazarında 2020'yi 27 bin 375 adetlik motosiklet satışı ve yüzde 25 pazar payı ile kapatarak tarihindeki en yüksek pazar payını elde ederken, Türkiye'nin en çok satan motosiklet markası olma unvanını 6'ncı yılında da sürdürdü.

Honda, Türkiye motosiklet sektöründeki liderliğini 6'ncı yılında da sürdürdü
03 Şubat 2021 - 20:05

İSTANBUL (AA) - Honda, Türkiye motosiklet pazarında 2020'yi 27 bin 375 adetlik motosiklet satışı ve yüzde 25 pazar payı ile kapatarak tarihindeki en yüksek pazar payını elde ederken, Türkiye'nin en çok satan motosiklet markası olma unvanını 6'ncı yılında da sürdürdü.

Honda'dan yapılan açıklamaya göre, Türkiye motosiklet pazarı, 2020'yi 108 bin 664 adetlik satış ve bir önceki yıla göre yüzde 2,7 artış ile kapattı.

Honda, Türkiye'deki büyüyen pazarda motosiklet satışlarını bir önceki yıla göre yüzde 13 artırarak 27 bin 375 adetlik motosiklet satışına ulaştı. Pazar grafiklerinin artışı ile satış rakamlarını da yükselten Honda, yüzde 25 oranındaki pazar payı ile de 2020'yi tarihindeki en yüksek pazar payı ile kapatarak liderliğinin 6'ncı yılına girdi.

Honda, gelişmiş teknolojileri, sportif performansları, üretim kalitesi ve farklı tasarımları ile motosikletseverlerin beğenisini kazanarak 2020 yılında da Türkiye'de satılan her 4 motosikletten biri olmayı başardı.

Son 6 yıldır Türkiye motosiklet pazarındaki liderliğini koruyan Honda, 2021 yılına da yeni modelleri ile iddialı başladı.
AA

Bu haber 232 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum